برنامه سامسونگ برای فروش 100 میلیون اس 4

موفقیت سامسونگ در فروش اسمارت فون گلکسی اس ۳ حقیقتی روشن است، اسمارت فونی که براساس تخمین این شرکت می بایست در حدود ۶۰ میلیون عدد از آن بفروش برود. براساس گزارشی که اخیرا متتشر شده، این شرکت کره ای برنامه هایی بزرگتر برای پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس ۴ خواهد داشت.

به گفته Peter Misek تحلیلگر Jeffries & Company، شرکت سامسونگ برنامه هایی برای فروش بیش از ۱۰۰ میلیون عدد از اسمارت فون Galaxy S4 خود دارد، محصولی که ظاهرا در رویداد اختصاصی این شرکت در تاریخ ۱۵ مارس رونمایی می شود.

fo4-jpg

Samsung Galaxy S4 براساس شایعات در نسخه های مختلفی عرضه می شود، از جمله Galaxy S4 و نسخه کوچکتر آن یعنی Galaxy S4 Mini. همچنین انتظار می رود که این دو دستگاه همزمان با یکدیگر و در تاریخی بین ۱۵ و ۲۲ آوریل در بریتانیا و اروپا و در ماه May یا June در ایالات متحده عرضه شوند.

براساس اطلاعات بدست آمده، Samsung Galaxy S4 دارای صفحه نمایش ۴.۹۹ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و احتمالا پروسسور ۸ هسته ای و ۱.۸ گیگاهرتزی Exynos Octa 5 خواهد بود. ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و تکنولوژی های جدید touchless gestures و Eye tracking از دیگر ویژگی های این دستگاه خواهند بود.

منبع: pcwar

بیان دیدگاه